PALYAÇO SERHAT'I KAÇIRDIM !! (Abisi Ramazan Geldi!!)

Kanala Katılıp Kamera Arkalarını İzleyebilirsin :)
aznets.info/bil/gYv...

Bu video da yeni palyaço olan palyaço ramazanın kardeşi palyaço serhatı yakalayıp kaçırdım arkadaşlar ve cidden çok sıkıntılı oldu ramazan tarafından baskın yedik. Umarım bu videoyu beğenirsiniz , iyi seyirler..

Videoyu beğendiyseniz ve Daha fazla bu tarz video istiyorsanız
LİKE ve YORUM atmayı unutmassanız gerçekten çok sevinirim dostlar

-Reklam ve Sponsorluk görüşmeleri için (Business) : yigitalp@kreatif.studio

Abone Ol ► bit.ly/2aCIYah


►İnstagram'da takip et : bit.ly/2fPBfot - @yigitalpcavdar


►Snapchat : yigit_alpcavdar


Tüm soru ve önerilerinizi yigitalpcavdar7@gmail.com mail adresine atarak iletebilirsiniz!

Lütfen ;
- Yorumlarda saygılı olup küfür ve hakaret edenleri spam olarak işaretleyin.
- Kanal tanıtımı ve reklam yapmak yasaktır.

Şərh

  • Ramazan mal

  • papg

  • ,🗡️😠😡

  • Abi Ramazan abi'ye kışkırtma yap :D

  • O Ramazan nı bana yolla onu çok pis döverim

  • Eski futbolcu Yiğit Alp Çavdar

  • Maskesini aç seratın

  • kardeş ne İstanbulu türkiçelim ben

  • Abi hangi şehirde yaşıyorum hangi ilçe

  • Yemezler ben kanlı izliyorum ama gülmek için 😂😂🤣🤣🤣🤣😂

  • 11:05trrrrrrr

  • Bu gerçek degıl emınım

  • Abi sıkıntılı

  • Ghbnnnn

  • Kdjdlfnr

  • Seninde

  • PAYLAÇO YUNUS GİTTİ PAYLAÇO SERHAT GELDİ

  • Abi nolur bi beyensene yorumumu nolur ya Hadi üzme beni

  • 11.05 ksksksksks

  • Paylanco hayirli ramazanlar sana🤣🤣

  • Abi tamam kameraya yumruk atarsın ama tekme niye atıyorsun .

  • bruhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

  • bruhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

  • Jdhdhdurjr merhaba için çok önemli değil de ne kadar çok önemli değil

  • AÇ. Yiğit. AlP. Cavdar

  • Ramazan abi sen neden böyle oldun😭😭

  • ABİ RAMAZAN OLAMAZ RAMAZAN İHANET ETMEZ EDEMEZ ÇÜNKÜ ÇAVDAR AİLESİNDEN BİRİ O. ABİ RAMAZAN YAPMAZ YA. ABİ RAMAZANA BİRİSİ İKSİR FALAN İÇİRMİŞTİR YA DA HİPNOZ ETMİŞTİR RAMAZAN'I. ABİ RAMAZAN'I BİRİ HİPNOZ ETMİŞTİR YA DA İKSİR İÇİRMİŞTİR. RAMAZAN İHANET EDEMEZ RAMAZAN ABİMİZ.

  • ❤❤❤

  • Meraba iyot abi

  • Düştüm mapus damlarına öğüt veren çok olduuuuuu

  • Bu ne ya 👍

  • Serhat niye konuşmuyo

  • Eski ramazanı özledik be :(

  • Abi ramazan askerde degilmiydi

  • Dhdkb😡😡😡😡😡😡

  • Hayır tayfun

  • 3:00

  • 🤲🤲🕌🕋

  • 🤲

  • Abi sürekli paylaço paylaço farklı Bi şey olsun zombi, vampir paylaçodan sıkıldık

  • 🔥🔥🔥💛♥️😛😜😜♥️🔥👍😋😋🇹🇷🇹🇷👍😝😊😊😎

  • 💝💝💝💝👍👍😋🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  • Intgrqma çok tatlı dm attım bakarsan sevinirim :)))

  • İyi kurgulama daha kötüsünü görmedim

  • İyi kurgulama

  • Kurgu iyi

  • Senden beklerdim abi

  • bunlar gerçek değil böyle şeyler yapmayın çocuklar korkuyo rüyalarına giriyo lütfen böyle şeyler yapmayın

  • Kendi bile inanmıyor :)

  • Serhata kışkırtma yapın

  • YIGIT ALP ÇAVDAR MALLLLLLLL

  • Ramazan abi❤️

  • agaggaga

  • Abim:payloço serhatı kaçırdım. Altyazı:paylaço servisi kaçırdım.

  • Abi neden serhatı kaçırdın

  • Kaçyaşındasın hala böyle yalan vidiolar yapıyon

  • Abi sen olmasan biz ne yapardık

  • BENİM ADIMDA POYRAZ

  • ARK HEPSİ KURGU

  • Hani ramazan askere gitmisdi

  • Abi cidden artık komik değil ya suyu çıktı tamam dalga geçiyonda palyançoları sal artık seni izlemeden önce paylançofobim vardı amk artık palyanço görünce SEN GÖRDÜN SEN GÖRDÜN diyesim geliyo

  • Ljpluplup

  • Ben bu adaımı en son izlediğim de bebeydi 3-4 yıldır bakmıyorum ve öküze dönüşmüş bıyıkları fln çıkmış amk 😂bu arada inşAllah tüm dünya bu şeylerin kurgu olduğunu bbiliyodur amin

  • Abi hep kendi başını belaya sokuyon

  • Abiabin 😠 😠 🚡 🛅 😹 😢 👹 👹 abi ne yapıyorsun İyi tabi

  • Allah'a emanet ol kendine iyi bak iyi ramazanlar Cem abi seni çok seviyorum😘❤

  • Yatacağım Sen her zaman iyi bir insan oldun canım abim ama seni yakında tanışacağım her zaman müdürün abone olacağım seni takip etse de kafam her zaman videolarını izleyeceğim seni çok seviyorum Allah'a emanet Ama tanımıyorum seni paylanço götürmem mi bilmiyorum ama iyi yapmazsın ama daha önce bu işlerden uzak duruyor İyi terceme abla seni çok seviyorum

  • Sem

  • Lan abi barışıyon üzülüyorsun sonra sen kaşınıyorsun ramazan yine düşmanın olur benden söylemesi

  • herkesin orucu kabul olsun

  • 🇹🇷🥺

  • al işte

  • len isan ları kanır ma çocuk ları da kandırma

  • Güzel yapmamı istemiyorsan böyle sen kafayı söylememi Tom'un numarasını da biliyorum seni toma söylerim bilmiyorsan dedim ki şey palyaço telefon numarasını bilmiyorum ama öğreneceğim yakın zamanda seni söyleyeceğim

  • Sen başıma kadar aklına Niye kafayı söylerim Bir de Çünkü şey yapamaz bebek senin gibi sevdiğim yaratır söyleyeyim mi Tabii ki de siyah kafa

  • Abi serati birak nolur yazik

  • Allah herkesin Orucunu kabul etsin

  • yit

  • yazık ya

  • Abi arkanızdaki ev kimin videosu çekermisin

  • Ramazan mat edecek

  • Sefa kindir de 1ml abone olmuş inşallah sende olrrsun abi 1ml

  • Artık Normal videolar çek LÜTFEN

  • xxxx

  • Abi Bana yemek gösterme acıktım

  • SerhatA uzuldim ya

  • 😍😍😍😍😍?

  • 😄😄😄

  • 7:53 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣😁😁😁😁😁

  • Evet Boyka yı salmak lazımm

  • 922K LIK BI KOCAMAN AİLE OLDUK CAVDAR AILESI 😊

  • Abi çok iyi yapmışsın paylançoya

  • ooooooooo BEŞİKTAŞ lıyız BEŞİKTAŞ lııııııı

  • İyi vido

  • Birisi de normal minnoş aile çocuğu gibi olamaz mı?Ramazan şizofren oldu böbreği alındı güya tabi palyaço oldu organ mafyası oldu daha napcan lan? Başına iş açmadan duramaz mısın.

  • Amin

  • Oha

  • Çok güzel bir video olmuş devamı gelsin sakın ramazanla aranı bozma çok iyi bir dost oldunuz tekrar küserseniz kötü olur aman diyim serhata iyi davran seni çok seviyorum yiğitcim

  • Paylaço ramazan diyosun yalancisin sen eski vidyolarinda o senin arkadasinda babaannengilmi anneannengilmi hatirlamiyorum ama orda bitane. Tavanda yer vardi oraya felen girdiniz old lar bilir ama videolarinin kurgu oldugu belli

  • Abi b cocuk diyoki yigit alp cavdarin vidolari yalan mileti kandiriyo cocuka bir vurdum azi burnu kanadim